torsdag 20 mars 2008

Torsdagstrött

Nu är det helg! Äntligen. Veckan har vart ENORMT lång, fastän kort...
  • Väder utanför ditt fönster: Snö, grått, TRÅKIGT
  • Lyssnar på just nu: Tina Dico - Room With a View på Youtube. Underbar låt, passar idag!
  • I går gick du och la dig:Snarare idag, gick och la mig 01.30, men låg och höll månen sällskap ytterligare någon timme. Kunde inte sova...
  • I dag vaknade du:Alldeles för tidigt, 06:15
  • Vad har du på dig:blåjeans, vit och svart blus
  • Senaste som ringde dig: Medarbetare som ville ha hjälp att hitta en utbildning. Eftersom jag nu officiellt är påskledig får hon återkomma efter helgen.
  • Som du ringde: N, frågade om planerna idag. Fotbollsdömning ikväll. Undra om det är en täckmantel för 1) han drar till Blåkulla eller 2) han tänker klä ut sig till påskkärring i smyg och gå ut och tigga godis...?
  • Senaste som skickade dig sms: B som undrade om jag kommer till Leksand i påsk
  • Senaste som du skickade till: Till B för att säga att jag inte vet ännu
  • Senaste person som mailade dig: A på jobbet, kallelse till styrgruppsmöte
  • Sista hemsida du besökte/läste: Min egen
  • Ska göra idag: Koppla av och sedan arbeta med den strokebok jag är redaktör för (ges ut på Studentlitteratur innan sommaren)
  • Bra eller dålig dag idag: Halvdålig dag

Inga kommentarer: